Hírlevél feliratkozás

Név: *
E-mail cím: *

Hírlevelünkben havonta tájékoztatjuk Önöket az újdonságokról, aktuális adózási, számviteli változásokról, közérdekű témákról, cégünk életéről, partnereink ajánlatairól.
Szeretnénk felhívni figyelmüket, hogy az itt megadott adatokat kizárólag a hírlevelek eljuttatására használjuk, azok semmilyen egyéb adatbázisba nem kerülnek, és más számára nem lesznek hozzáférhetőek.

Bemutatkozik a H.Balance Audit Kft.

 

Munkavállalói képzések a H. Balance Audit Kft-nél

 

A H. Balance Audit Kft. a TÁMOP-2.1.3.A-12/2-2012-0636 azonosítószámú, „Munkavállalói képzések a H. Balance Audit Kft-nél” című projekttel 6 576 308 Ft összegű vissza nem térítendő támogatást nyert az Új Széchenyi Terv keretében, mely projektet 2013. március és 2014. április között valósította meg székhelyén, Budapesten.

A H. Balance Audit Kft. minden évben kiemelt figyelmet fordít saját munkavállalóinak képzésére. A gyors technológiai és gazdasági változások mellett a szervezet fontosnak tartja a foglalkoztatottak alkalmazkodóképességének, versenyképességének növelését, képességeik, készségeik és ismereteik komplex fejlesztését. A képzés nem csak egyéni, de szervezeti érdek is, hiszen a szakképzett munkavállalók a Kft. versenyképességének kulcsát jelentik.

Ezen szemléletmód mellett került megvalósításra a TÁMOP-2.1.3.A-12/2-2012-0636 azonosítószámú projekt, melynek keretében 2013-2014. évben 14 munkavállaló vehetett részt szakmai továbbképzéseken.

A projekt keretében megvalósuló képzések az alábbiak voltak: Outdoor tréning, Munkahelyi stressz kezelés technikák, Önmenedzsment, Angol és Német nyelvi képzés.

A képzéseket a munkavállalók eredményesen teljesítették, így összesen negyven darab tanúsítvány került kiosztásra a projekt keretében.

 

Magyarország megújul

 

MAGUNKRÓL :

Cégünk 1993 óta látja el részvénytársaságok, ügyvédi irodák, betéti és korlátolt felelősségű társaságok, társadalmi szervezetek, alapítványok folyamatos könyvviteli és adózási teendőit átfogó vagy csupán részterületre (pl. bérszámfejtési modul) szűkített, folyamatos szerződések keretében.

Jelenleg is több mint 140 céggel van szerződéses kapcsolatunk.

  • Szolgáltatásainkat a legkorszerűbb irodai és informatikai feltételek mellett végezzük székhelyünkön.  
  • Munkánkat a kor és a - folyamatosan változó - jogszabályi környezet által támasztott követelményeket messzemenően kielégítő szoftveres és hardveres háttértámogatással végezzük. 

Ügyfeleink bizalmát hosszú távon szeretnénk megőrizni, és az önmagunkkal szemben támasztott belső elvárásaink kielégítése érdekében is folyamatos szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk, és 2006 júniusa óta ISO 9001:2001 szabvány szerint tanúsított minőségbiztosítási rendszert működtetünk.

Természetes számunkra, hogy továbbképzéseken veszünk részt, és nyomon követjük a változásokat, hogy szakmailag naprakészek maradjunk. A külföldi ügyfelek mind teljesebb körű kiszolgálása érdekében - a már meglévő nyelvi képzettségeinket kiegészítendő - angol nyelvi továbbképzéseket szervezünk a székhelyünkön.  

 

Rövid távú céljaink és fejlesztési terveink:

Az elmúlt évek tendenciáit figyelembe véve egyre elérhetőbbnek tűnik elképzelésünk megvalósulása, hogy a könyvelő irodák piaci szegmensében meghatározó és szakmailag elismert, stabil partnerei lehessünk a kis és közepes vállalkozásoknak, tevékenységük és managementjük háttértámogatásában. 

Céljaink elérése érdekében egy nagyszabású fejlesztési tervet tűztünk ki magunk elé:

Ennek lényege, hogy ügyfeleinket egy „interaktív”, ügyféltér jellegű automatikus kiszolgáló portálon keresztül szeretnénk közelebb hozni saját ügyvitelük megismeréséhez.

Az ügyféltéren keresztül - a mi aktív közreműködésünk nélkül - ügyfeleink folyamatosan hozzájuthatnak aktuális információkhoz és a szerződésekben foglalt testre szabott listákhoz könyvelésükből, valamint az együttműködésünkkel kapcsolatos adataikat tudják aktualizálni.  (Nekünk ,,csak” annyi a dolgunk, hogy Önök mindig naprakész információkkal találkozzanak, és ezt garantáljuk is.)
 
Tesszük ezt azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a számok a jövőben ne csupán puszta adatok, hanem tartalommal megtöltött információk legyenek ügyfeleink számára, és felismerve azok jelentését pro aktív módon tudjanak résztvevői és nem csupán elszenvedői lenni a gazdasági folyamatok alakulásának, és így saját eredményességüket befolyásolhatják.
 
Természetesen mindenki számára közvetlenül is elérhetők maradunk a későbbiekben is. A személyes kapcsolattartás és a jó hangulatú, családias légkör a továbbiakban is változatlan marad.
 
Az Önök napi munkáját megkönnyítendő, új web portálunkon a már megszokott automatikus információszolgáltatásokon és tájékoztatásokon túl, könnyen elérhető dokumentum mintákat, szabályzatmintákat, árfolyam és kamatinformációkat, gazdasági híreket, jogszabályszövegeket, iránymutatásokat, hírlevelet és egyéb tartalmakat szeretnénk eljuttatni nem csak ügyfeleinknek, hanem minden érdeklődőnek.